As eleizóns na USC – E van 2

O Sr. Reptor Senén Barro non sabe que facer para animar ao persoal a que vaia votar, e non se lle ocorre cousa mellor que facer 22.000 salva-manteis en Din A-3 para repartir polas cafeterias, mesas das bibliotecas, e locais vários da Universidade de Santiago, para que non nos esquezamos de ir a meter o papeliño. O lema é : “lembra—, vota, 10 de maio e Ti contas”, olvidan anotar que só contamos para iso para o demáis non interesamos ninguén do PAS ou do estudantado. Anda a tirar o diñeiro a moi empufada USC. Será que o governo bi-partido funciona, e a Universidade vai ter agora cartos a esgalla e nós sen enterar-nos da movida.

Ai, non esqueceros que de chollo nada. A USC seguirá a ser unha fábrica de parados agás os enchufados de turno.

Saúde

Confederación Nacional do Traballo – Comité Rexional de Galiza – Rua Garcia Prieto, 24-28-Santiago de Compostela. Tel/981590910 – Fax. 981 534256 cntgalicia@hotmail.com