O colexio Santa Apolonia é condenado por acoso laboral

O colexio privado Santa Apolonia fora demandado en múltiples ocasións pola CNT, demandas todas elas que foron gañadas polo sindicato, e como consecuencia disto a resposta da empresa e a súa xerente, María del Rosario Medina Gómez, foi a de iniciar un proceso de persecución e acoso contra o delegado da sección sindical da CNT.
Finalmente, o xulgado considerou esta situación como vulneradora dos dereitos fundamentais do traballador e condena a Santa Apolonia e á súa xerente a indemnizar ao delegado do sindicato cunha alta suma. A sentenza recolle que xa “desde la presentación de la primera demanda frente a la empresa el actor sufrió una situación de aislamiento en el centro escolar tanto respecto de los compañeros como respecto de los responsables”. A sentenza recoñece tamén que todo o acoso sufrido polo delegado veu á raiz da defensa dos seus dereitos laborais: “Las distintas  sentencias firmes que se fueron dictando en los diversos existencia de vulneración de derechos fundamentales son suficientes por sí solas para entender acreditada la situación de hostigamiento padecida de modo reiterado en el tiempo”.
En definitiva, a empresa Santa Apolonia SL e a súa xerente María del Rosario Medina Gómez son condenadas porque “se concluye acreditada la situación de acoso moral padecida por el trabajador, a través de la realización de diversos actos que vulneran su dignidad e integridad moral, en una cronología de evidente hostigamiento y vulneración de derechos fundamentales, que puede ser calificada de reiterativa, en un convencimiento de mala praxis empresarial que supone una pauta de hostigamiento”.
Desde a CNT valoran positivamente a sentenza e consideran “a importancia de rematar, mediante a loita sindical, con estas prácticas empresariais que son máis habituais do que parece entre a rancia burguesía compostelana”.
  • Santa Apolonia SL e a súa administradora, María del Rosario Medina Gómez, deberán indemnizar ao delegado da sección sindical da CNT con máis de 96.000 euros
  • O xulgado sinala os graves danos causados no traballador por unha actitude continuada de acoso por parte da empresa

Finalmente, o xulgado considerou esta situación como vulneradora dos dereitos fundamentais do traballador e condena a Santa Apolonia e á súa xerente a indemnizar ao delegado do sindicato cunha alta suma. A sentenza recolle que xa “desde la presentación de la primera demanda frente a la empresa el actor sufrió una situación de aislamiento en el centro escolar tanto respecto de los compañeros como respecto de los responsables“. A sentenza recoñece tamén que todo o acoso sufrido polo delegado veu á raiz da defensa dos seus dereitos laborais: “las distintas  sentencias firmes que se fueron dictando en los diversos existencia de vulneración de derechos fundamentales son suficientes por sí solas para entender acreditada la situación de hostigamiento padecida de modo reiterado en el tiempo“.

En definitiva, a empresa Santa Apolonia SL e a súa xerente María del Rosario Medina Gómez son condenadas porque “se concluye acreditada la situación de acoso moral padecida por el trabajador, a través de la realización de diversos actos que vulneran su dignidad e integridad moral, en una cronología de evidente hostigamiento y vulneración de derechos fundamentales, que puede ser calificada de reiterativa, en un convencimiento de mala praxis empresarial que supone una pauta de hostigamiento“.

Desde a CNT valoran positivamente a sentenza e consideran “a importancia de rematar, mediante a loita sindical, con estas prácticas empresariais que son máis habituais do que parece entre a rancia burguesía compostelana“.